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Christentum, Impfstoffe und Abtreibung

Now that I know, what can I do? 10 attainable action steps.

Juni 15, 2023 by Admin Keine Kommentare

What Can I Do?

People sometimes contact me feeling overwhelmed or grieved about what they’re learning. They want to do something, but don’t know what to do or where to begin.

Here are some ideas to get you started; pick one (or more) action steps that resonate with you and then run with it!

Action Steps

1. Talk to Your Family and Friends

Share what you’re learning and offer resources if they’re interested in knowing more.

2. Contribute to Scientific Research

Financially support scientific research exploring ethical vaccines, treatments and products as well as research studying the dangers of using aborted fetal material in vaccines and other biologics. Funding for this type of independent research is important but difficult to obtain, which is why we have so little research that’s not potentially biased due to pharmaceutical funding. While large donations are certainly helpful, smaller donations from many people make an big impact! A great organization to consider contributing your money is Sound Choice Pharmaceutical. *Note: I am not affiliated with Sound Choice in any way and get nothing for recommending them. It’s an organization I believe is reputable and doing important work.

3. Communicate Directly to Pharmaceutical Manufacturers

Call or write pharmaceutical manufacturers, asking them for ethical vaccines and to stop using abortion-derived fetal cell lines in the manufacturing, production, and testing of their vaccines.

4. Educate Your Legislators

Call, email, and meet in person with your local, state and federal legislators.

5. Connect With State Medical Freedom Groups

Work with them to pass (or keep) religious exemptions to vaccines in your state.

6. Share Your Concerns With Your Doctor

Ask for alternative vaccines that do not use abortion-derived cell lines. Even though they might tell you there are no alternatives (this is the case in the US and some other countries), it raises awareness with medical practices who purchase from pharmaceutical companies.

7. Talk to Your Pastors, Religious Leaders, and Ministry Leaders

Raise their awareness of this aspect of the abortion industry. Prepare packets of information to give them. Our printable infographics, White Paper, and Vaccine Position Statement are a good place to start, as well as information from other reputable and informative websites listed on our resource page.

8. Meet With Like-Minded People

Share ideas, resources, and encouragement. Work together to reach and educate faith groups in your community.

9. Collaborate With Other Leaders

Religious leaders, religious/ministry organizations and church bodies have the unique opportunity to make public statements (as individuals and as corporate entities), which raise awareness and help make this a public issue. Collaborate with other leaders/churches/religious organizations by releasing unified statements, making a greater impact on congregants, constituents, political leaders, and pharmaceutical companies. Our Vaccine Position Statement might be a good starting point for crafting your own statement.

10. Pray

Pray for your family, friends, religious leaders, political leaders, pharmaceutical companies, and all those involved in procuring and using the fetal tissue for science.

Tips for Successful Conversations

Here are some things I’ve learned over the years (many times the hard way) that have contributed to less stressful and more positive conversations. I still remind myself about these things often.

  • Start slow. Present the information at a high level first, then go deeper with details if they show interest and ask questions.
  • Remember, you may feel led to share the information, but the Holy Spirit takes it from there. It’s not our place to force someone to believe or care about what we’re sharing.
  • Some people need a lot of time, reading and processing as they consider the information you bring them (sometimes weeks, months, or even years). Allow them to process at their own pace, but let them know you’re available if they have questions or want to discuss it further.
  • It’s okay not to have all the answers. That takes a lot of pressure off. Simply direct them to resources and websites you trust. They can read more and reach out to you or to those organizations with questions.
  • People may have a wide range of reactions… anything from denial, disbelief, shock, anger, deep grief and sadness, thinking you’re naive or crazy, calling you names, or even feeling personal shame over their own past abortion (that you might not know about).
  • This is a sensitive topic, so approach your discussions with humility and compassion.
  • Pray before the conversations and ask the Holy Spirit for discernment when sharing with others.

Please feel free to reach out if you have questions, need resources, or even if you have a successful conversation you want to share!

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Christentum, Covid-19 Impfung, Impfstoffe und Abtreibung

Warum der Blackout bei der Forschung zu fötalem Gewebe unter den Pro-Life-Anhängern?

Februar 9, 2022 by Admin Keine Kommentare

The pro-life movement is arguably stronger than ever in the US. We’ve been energized by recent court decisions and hopes of overturning Roe v. Wade.  But, are we prepared to see how deep the evil really goes? Note: The following article originally appeared in Crisis Magazine on January 31, 2022, and is reprinted with permission.


The recent Roe v. Wade anniversary featured pro-life gatherings from the March for Life in Washington, D.C., to San Francisco’s West Coast Walk for Life, to a host of smaller events. Thousands braved frigid temperatures and cumbersome restrictions to stand for life. However, amidst the prayers and speeches to commemorate the 49th anniversary of Roe v. Wade, one group was quietly excluded.

A neglected subset of the abortion holocaust, the victims of fetal tissue research make us so very uncomfortable that, in the name of showing a unified face to the world, the pro-life movement focused instead on the big picture, the easily understandable messages: “Abortion Kills Babies” and “Love them both.”

Among ourselves, we need to ask why—on the anniversary of Roe v. Wade, no less—we were so reluctant to talk about the abortions that have purchased our vaccines? Why, in a year when millions will receive abortion-derived vaccines, did we not remember the victims of fetal tissue harvesting, mourn them, and call for ethical alternatives? This should have been their moment. What a tragic waste of an opportunity.

In their memory, I offer here a tutorial on fetal-tissue research and its connection to the vaccine industry.

Over the past year, the basic facts of COVID-19 vaccines and fetal cell lines have become familiar to most of us. Two elective abortions, decades ago, are responsible for cell lines used to develop or test today’s COVID-19 vaccines. These cell lines are “immortal.” Hence, “no more abortions” will be required. Many explanations hasten to remind us “this is not new technology.”

The basic formula is designed to reassure our consciences: two elective abortions, decades ago. Immortal cell lines. No more abortions. And, finally, it is not new technology, so why the outrage? To understand the true cost of our COVID-19 vaccines, we must unpack this explanation phrase by phrase.

“Only two abortions.” It is true that all COVID-19 vaccines available today use cell lines derived from two abortions. Cell lines, unlike primary cell cultures, can be grown and further multiplied indefinitely once established. HEK 293, used in the development of the Pfizer, Moderna, and AstraZeneca vaccines, was derived from the kidneys of a baby girl of three-months’ gestation aborted in the Netherlands in 1972. PER.C6, used in the development of the Johnson and Johnson vaccine, was derived from the retinas of a baby aborted at 18-weeks’ gestation in 1985.

Yet to say that today’s COVID-19 vaccines are derived from only two abortions is to vastly oversimplify. These abortions were not isolated events. The truth is, the pharmaceutical industry, and the vaccine industry in particular, have benefited from abortion since the 1930s. Long before Roe v. Wade, eugenics laws mandated sterilization for women deemed unfit to reproduce. Abortions were frequently done in tandem with sterilizations. Without running afoul of the law, facilities such as New York’s Bellevue Hospital for “insane and feebleminded women” provided aborted babies for researchers like polio vaccine pioneer Dr. Albert Sabin. Medical literature makes no secret of this.

The creation of a successful human fetal cell line is not a neat science: it may require dozens of abortions. In the late 1960s, scientists Leonard Hayflick and Stanley Plotkin documented 32 abortions in attempts to create the successful WI-38 cell line used for the rubella vaccine. Significantly, Plotkin also documented 27 abortions in his effort to isolate the rubella virus. The resulting virus strain was named from the series: “RA 27/3” indicates “rubella abortus, twenty-seventh fetus, third tissue extract.” These lives were cheap; another 40 babies were then dissected to obtain further virus samples. Thus, at least 99 elective abortions were reported in the research and production of the rubella vaccine.

Similarly, we may assume that the two infants who gave their lives for HEK 293 and PER.C6 were the “successful” ones. They represent the vaccine industry’s longstanding, unscrupulous reliance on the abortion industry.

“Elective abortions.” We are reminded that the abortions in question were elective: a subtle appeal to altruism. While we can’t undo the tragic decision to abort a baby, thankfully we can allow something good to come of the tragedy, the argument goes.

Again, part of this statement is true, but the reality is more nuanced. In the world of fetal tissue research, researchers and abortionists work together to obtain viable tissue. According to biologist and former vaccine researcher Pamela Acker, quoted in Catholic World Report, the process “has to be done in a methodical kind of way in order to obtain the kind of tissue—live tissue—that will be successful for this kind of research.” Spontaneous abortions—miscarriages—are generally not a good source of fetal tissue because the baby frequently dies at an undetermined time before delivery.

Today, prostaglandin abortion is the method of choice when fetal organs are to be harvested. In a prostaglandin abortion, drugs cause uterine contractions and induce labor. The goal is to deliver an intact baby. Feticides like digoxin are not used because they could contaminate fetal tissue. Therefore, the baby is likely delivered alive.

To be clear: when fetal tissue is harvested for transplant or cell culture, the abortion and the harvesting process cannot be said to be different processes. The abortion must be arranged in such a way as to provide the desired organs intact. The baby is, in all likelihood, born alive and—in chilling words one sees over and over in scientific literature on the subject—“dissected immediately.”

“Decades ago.” The implied corollary is “we don’t do that anymore.” The oft-repeated phrase emphasizes remoteness: remote in terms of moral cooperation; remote in years; remote in the assumption, voiced by one bioethicist last year, that “these evils are in the past.”

Certainly, the 1960s and early 70s were a kind of moral Wild West when it came to fetal tissue research. Scientists and journalists were surprisingly frank, even matter of fact. Horror stories began to surface, documented by Suzanne Rini in her 1988 book Beyond Abortion: A Chronicle of Fetal Experimentation: research on live aborted babies in Sweden; still moving babies packed on ice in Pittsburgh to be shipped to the lab; dissection of a live baby for experimentation at Yale.

The public outcry led to Congressional hearings in the United States and a temporary moratorium on fetal tissue research for transplantation. Other areas of fetal tissue research were not impacted, however. And it would be naive to think that after Roe v. Wade the scientific establishment suddenly felt pangs of conscience about its work with aborted babies; on the contrary, it simply became more discreet about its methods, which continue to this day.

While federal restrictions wax and wane depending on who occupies the White House, there is ample evidence that barbaric practices remain the norm, not the exception, when it comes to fetal tissue research. That includes continued development of human fetal cell lines, despite the common misconception that immortalized cell lines, like a fountain of youth, negate the need for new cell lines.

“Immortal” cell lines: no new abortions needed? Can we separate the past creation of HEK 293 and PER.C6 from the atrocities still occurring in the name of fetal tissue research? This seems to be a legitimate question: given the “immortality” of the cell lines used for COVID-19 vaccines, does benefiting from these vaccines feed a demand for further abortions?

As a side note, many vaccines are derived from human fetal cell lines that are not immortal. Common vaccines for polio, chickenpox, and other diseases are derived from the WI-38 and MRC-5 cell lines, neither of which are immortal, although they can admittedly produce an almost unlimited number of cells from a single source.

The so-called immortal cell lines are “particularly successful,” says Acker. They have mutated or been modified to have a much longer lifespan. Nonetheless, scientists acknowledge the term “immortal” is misleading. While immortalized cells may live for a large number of cell cultures, “they won’t live forever.” Acker adds, “They will eventually die and you will no longer be able to subculture them. And at that point you will need another cell line.” In addition, both types of cell lines can “accumulate mutations after replicating in vitro over time.”

Thus the continued need for human fetal cell lines, both finite and immortalized. The current catalogue includes cell lines created from the 1960s through 2015, when Chinese scientists created a new human fetal cell line, Walvax-2, because of concerns about the aging MRC-5 cell line. Their goal was to use the new human diploid cell line in the mass production of vaccines. Walvax-2 involved nine abortions.

Ultimately, a baby girl of three months’ gestation supplied the successful cells.

The abortion industry and its allies confidently anticipate greater demand for fetal tissue: “Scientists are confident that fetal tissue is key to more preventive medicine, new vaccines and identifying treatments for today’s most devastating conditions; research continues, and its course is impacted by global health threats.” That statement, which seems prophetic in light of today’s pandemic, is from the 2016 amici curiae brief in the National Abortion Federation’s suit against David Daleiden’s Center for Medical Progress. Every dose of abortion-derived vaccine validates its claim.

Not new technology. What about the reminder “This is not new technology”? Fetal cell lines have been around for many years, used to develop and test many products, pharmaceutical and otherwise. Why are they controversial now? If we reject abortion-tainted vaccines, must we reject a host of other products? Some make this argument disingenuously, listing medications discovered long before fetal cell lines existed. However, a myriad of products do have some connection to fetal cell lines, particularly the ubiquitous HEK 293. It is virtually impossible to identify and boycott them all.

Yet today’s situation is unique. One type of product, with a clear connection to fetal tissue research, is being urged on an entire population. Ultimately, the vaccine industry, like any other, is about making money. Why are we neglecting this opportunity, in the 2005 words of the Pontifical Council for Life, to “make life difficult for the pharmaceutical industries which act unscrupulously and unethically”?

One more thing must be said concerning vaccines and human fetal cell lines. There is strong evidence that infants used for fetal cell lines are not dead at the time of organ harvesting. This is based both on circumstantial evidence—years of documentation in the industry’s own words—and on the principle that living tissue must come from living organs.

The late, eminent Spanish physician and bioethicist Dr. Gonzalo Herranz summed it up in Vivisection or Science, by Italian scientist Pietro Croce: “[T]o obtain embryo cells for culture, a programmed abortion must be adopted, choosing the age of the embryo and dissecting it while still alive in order to remove tissues to be placed in culture media.”

When I began to investigate this shocking claim last year, I was surprised to find that people had been writing about it for years. When the question of abortion-tainted COVID-19 vaccines arose, it was as if there had been a collective memory wipe, and the debate was begun afresh. What had happened? I believe the answer is found in the dehumanizing language of the pro-abortion movement. Sadly, we have grown accustomed to hearing the term “viable”—able to sustain life outside the womb—used interchangeably with “alive.”

Bioethicist Paul Ramsey, whose book The Ethics of Fetal Research detailed gruesome experiments that came to light in the early 70s, commented that for scientists, “Prospective viability was the only characteristic of humanness or sign of life to be respected in the unborn.”

Language shapes our thinking. From Roe v. Wade through Planned Parenthood v. Casey to Dobbs v. Jackson Women’s Health Organization, the line of viability has muddied our thinking on abortion. That is why we hesitate to believe stories of aborted infants dissected alive. To pro-lifers, killing a baby outside the womb is infanticide. Killing a baby by removal of its organs is vivisection. We forget we are not speaking the same language as our opponents. If a pre-viable baby is “pre-alive,” whether it is killed in the womb or killed by harvesting its organs is inconsequential.

Repeat something often enough, with enough confidence, and people will begin to doubt their own intelligence in the matter. Nowhere is this more obvious than fetal-tissue research.

Research on live, non-viable fetuses continues to obtain tissue for transplant or research. If restrictions are burdensome, it may take place without federal funding, by going overseas, or by obscuring the critical few minutes between delivery of the baby and the time the tissue is sent to the lab. In the words of author Suzanne Rini, “Researchers…who receive tissues from hysterotomy and from second trimester abortions by methods notorious for producing live babies, too glibly state that their tissues come from ‘dead fetuses.’ There is an intermediate stage about which few will talk.”

Information on fetal tissue research is often cloaked in language that means little to the average reader. For instance, a 2011 report in the journal Liver Transplantation describes “in situ vascular perfusion of human FLs [fetal livers] at 18 weeks of gestation and later.” It describes the “tissue dissociation” and subsequent liver removal in detail. Translation: after abortion, liver tissue was removed from 15 living babies. This research made it into the textbooks: page 283 of Hepatocyte Transplantation, to be precise, which describes the procedure more accurately as a “five-step in vivo perfusion method by umbilical vein cannulation to isolate liver cells from fetuses at the late second trimester.” Note the phrase in vivo (“in the living”).

While the procedure described above was done in the name of transplantation, not cell culture, the rationale is identical: obtaining the freshest tissue possible.

Supreme Court Justice Sonia Sotomayor, during oral arguments in Dobbs v. Jackson Women’s Health Organization, sparked outrage when she compared the unborn to brain-dead patients. Her artless statement was actually a moment of truth. Like the brain-dead, aborted babies make excellent organ donors. A pre-viable infant organ donor may be outside the womb, breathing, heart beating, but for all intents and purposes, he or she is dead.

Downplaying the brutal facts of fetal tissue harvesting supports the dehumanizing of the aborted child. It buys into the abortion timeline that defines a baby as a non-person as soon as its mother decides to kill that baby.

The Catholic Church made headlines last year with its repeated assurance that Catholics could accept abortion-tainted vaccines. Little attention was given to protesting abortion-tainted vaccines or demanding ethical alternatives—perhaps a tacit admission that letters mean little, while money talks. Now the subject of these vaccines is so charged that it cannot or will not be mentioned at pro-life events. This gives the lie to those who think we can simultaneously accept tainted vaccines and protest their use.

We walked for life January 22nd in cities across the United States. Here in Los Angeles, OneLife LA organizers asked me, politely, to leave my “no abortion-tainted vaccines” signs at home. Shining a light on the most horrific corners of a horrific industry would have to wait. Clearly, it is a stumbling block.

By Monica Seeley

Covid-19 Impfung

Überstürzte Impfstoffe, die den Amerikanern geschadet und gescheitert sind? Wir waren schon einmal hier.

Februar 25, 2021 by Admin Keine Kommentare

„Mom, WHY do I have to do this? History is sooo boring. Who even cares what happened 50 years ago?“

Like typical kids, mine were whining about what felt like pointless busy work. 50 years ago – that’s ancient history, right? As I heard my own response, it reminded me of an important truth: history matters because we have a tendency to repeat it – especially the negative history – and it’s important to learn from it instead. Theodore Roosevelt said it well, „The more you know about the past, the better prepared you are for the future.“

In light of that, are you aware of the surprising similarities between 1976 and 2020? Perhaps 2020 was not as “unprecedented” as we thought.

1976

1976 was an election year with a Republican incumbent who was ultimately defeated by a Democrat. In February, a young, presumably healthy army recruit died from a swine flu virus. The narrative around his cause of death led to wide-spread fear as it was compared to the 1918 flu pandemic. Large-scale deaths were predicted. In March, the CDC director (Dr. David J. Sencer) called on President Ford to begin a mass vaccination program. Ford sunk $137 million tax payer dollars into rushing vaccine development. Concerns about the safety of the vaccines were raised and quickly dismissed. Meanwhile, Congress passed legislation indemnifying vaccine manufacturers. By early October, Americans were lining up to receive the completed vaccine. 10 weeks later, 25% of Americans had received the vaccine, which left 25 dead and over 500 with Guillain-Barre syndrome (impacts peripheral nervous system and can lead to paralysis). The deaths and serious adverse reactions resulted in the vaccination program being shut down completely. The government, embarrassed over its failure, fired the CDC director.

2020

Now compare 1976 with the story of COVID-19 we all know too well. The outbreak began in China in late 2019. Concerns in the US led to lockdowns beginning in March 2020. Fears soared as COVID-19 was compared to the 1918 flu pandemic. Operation Warp Speed quickly granted billions of tax-payer dollars to pharmaceutical companies for vaccine development. Concerns over the safety of the vaccines were raised and dismissed. Meanwhile, the PREP Act protects vaccine manufacturers by providing immunity from liability during a declared emergency. Pfizer/BioNTech and Moderna produced the first Emergency Use Authorized vaccines that were rolled out in the US on Dec. 14, 2020. Similar to 1976, many deaths and serious adverse reactions resulted from the rushed vaccines. This is where the similarities end.

Differences

Deaths from COVID-19 vaccines far exceed what we saw in 1976. There have been over 900 deaths in the first 8 weeks of COVID-19 shots (with only 13% of Americans receiving it). Yet, our vaccination program continues.

FACT: 25 deaths in 10 weeks shut down the 1976 rushed, government-funded vaccination program.

FACT: 900+ deaths in 8 weeks from a rushed, government-funded vaccination program seem to be ignored in 2021. *Update: 38,541 deaths reported as of March 28, 2025 (VAERS updates every Friday). See footnote for the weekly running list.

Contrary to our government’s reaction in 1976, the US seems to be doubling down on the messaging that COVID-19 vaccines are safe and greater uptake is essential in order to return to normal life. One example is this Facebook message to users.

What will you do?

Examining this history makes me wonder:

  • Why aren’t we hearing about COVID-19 vaccine-related deaths on the news?
  • Why are we still being told the vaccines are safe?
  • Why are over 900 deaths (and counting) acceptable in 2021 when just 25 were shameful in 1976?
  • What has changed and how have we changed since 1976?

Like my kids, some may be tempted to say, „Who cares what happened in 1976? Things are different now.“ Yes, we have a different virus, but part of the response is history repeated (both our response and the government’s response). The question is, what will you do about it?


Note: Total COVID-19 vaccine deaths reported to CDC’s VAERS database in USA (updated weekly through Sept. 2023, then updated monthly):

  • 38,541 deaths Mar. 28, 2024
  • 38,476 deaths – Feb. 28, 2024
  • 38,398 deaths – Jan. 31, 2024
  • 38,264 deaths – Dec. 27, 2024
  • Dec. 13, 2024 *This marks 4 years of COVID vaccine adverse reaction data
  • 38,190 deaths – Nov. 29, 2024
  • 38,068 deaths – Oct. 25, 2024
  • 37,966 deaths – Oct. 04, 2024
  • 37,910 deaths – Sept. 06, 2024
  • 37,814 deaths – Aug. 02, 2024
  • No update – July 26, 2024
  • 37,734 deaths – June 28, 2024
  • 37,647 deaths – May 31, 2024
  • 37,544 deaths – Apr. 26, 2024
  • 37,382 deaths – Mar. 29, 2024
  • 37,231 deaths – Feb. 23, 2024
  • 37,100 deaths – Jan. 26, 2024
  • 36,986 deaths – Dec. 29, 2023
  • Dec. 15, 2023 *This marks 3 years of COVID vaccine adverse reaction data
  • 36,726 deaths – Nov. 24, 2023
  • 36,501 deaths – Oct. 27, 2023
  • 36,324 deaths – Sept. 29, 2023
  • 36,286 deaths – Sept. 22, 2023
  • 36,231 deaths – Sept. 15, 2023
  • 36,173 deaths – Sept. 08, 2023
  • 36,135 deaths – Sept. 01, 2023
  • 36,080 deaths – Aug. 25, 2023
  • 35,980 deaths – Aug. 18, 2023
  • 35,911 deaths – Aug. 11, 2023
  • 35,821 deaths – Aug. 04, 2023
  • 35,726 deaths – July 28, 2023
  • 35,646 deaths – July 21, 2023
  • 35,611 deaths – July 14, 2023
  • 35,596 deaths – July 07, 2023
  • 35,549 deaths – June 30, 2023
  • 35,487 deaths – June 23, 2023
  • 35,443 deaths – June 16, 2023
  • 35,398 deaths – June 09, 2023
  • 35,347 deaths – June 02, 2023
  • 35,272 deaths – May 26, 2023
  • 35,302 deaths – May 19, 2023
  • 35,387 deaths – May 12, 2023
  • 35,324 deaths – May 05, 2023
  • 35,274 deaths – Apr. 28, 2023
  • 35,219 deaths – Apr. 21, 2023
  • 35,152 deaths – Apr. 14, 2023
  • 35,096 deaths – Apr. 07, 2023
  • 35,048 deaths – Mar. 31, 2023
  • 34,965 deaths – Mar. 24, 2023
  • 34,819 deaths – Mar. 17, 2023
  • 34,725 deaths – Mar. 10, 2023
  • 34,653 deaths – Mar. 03, 2023
  • 34,576 deaths – Feb. 24, 2023
  • 34,478 deaths – Feb. 17, 2023
  • 34,385 deaths – Feb. 10, 2023
  • 34,270 deaths – Feb. 03, 2023
  • 34,122 deaths – Jan. 27, 2023
  • 33,904 deaths – Jan. 20, 2023
  • 33,746 deaths – Jan. 13, 2023
  • 33,591 deaths – Jan. 06, 2023
  • 33,469 deaths – Dec. 30, 2022
  • 33,334 deaths – Dec. 23, 2022
  • 33,011 deaths – Dec. 16, 2022 *This marks 2 years of COVID vaccine adverse reaction data
  • 32,828 deaths – Dec. 9, 2022
  • 32,621 deaths – Dec. 2, 2022
  • 32,508 deaths – Nov. 25, 2022
  • 32,370 deaths – Nov. 18, 2022
  • 32,220 deaths – Nov. 11, 2022
  • 31,961 deaths – Nov. 4, 2022
  • 31,818 deaths – Oct. 28, 2022
  • 31,696 deaths – Oct. 21, 2022
  • 31,569 deaths – Oct. 14, 2022
  • 31,470 deaths – Oct. 7, 2022
  • 31,330 deaths – Sept. 30, 2022
  • 31,214 deaths – Sept. 23, 2022
  • 31,071 deaths – Sept. 16, 2022
  • 30,935 deaths – Sept. 9, 2022
  • 30,796 deaths – Sept. 2, 2022
  • 30,605 deaths – Aug. 26, 2022
  • 30,479 deaths – Aug. 19, 2022
  • 30,347 deaths – Aug. 12, 2022
  • 30,162 deaths – Aug. 5, 2022
  • 29,981 deaths – July 29, 2022
  • 29,790 deaths – July 22, 2022
  • 29,635 deaths – July 15, 2022
  • 29,460 deaths – July 8, 2022
  • 29,273 deaths – July 1, 2022
  • 29,162 deaths – June 24, 2022
  • 29,031 deaths – June 17, 2022
  • 28,859 deaths – June 10, 2022
  • 28,714 deaths – June 3, 2022
  • 28,532 deaths – May 27, 2022
  • 28,312 deaths – May 20, 2022
  • 28,141 deaths – May 13, 2022
  • 27,968 deaths – May 6, 2022
  • 27,758 deaths – Apr. 29, 2022
  • 27,532 deaths – Apr. 22, 2022
  • 27,349 deaths – Apr. 15, 2022
  • 26,976 deaths – Apr. 8, 2022
  • 26,693 deaths – Apr. 1, 2022
  • 26,396 deaths – Mar. 25, 2022
  • 26,059 deaths – Mar. 18, 2022
  • 25,641 deaths – Mar. 11, 2022
  • 25,158 deaths – Mar. 4, 2022
  • 24,827 deaths – Feb. 25, 2022
  • 24,402 deaths – Feb. 18, 2022
  • 23,990 deaths – Feb. 11, 2022
  • 23,615 deaths – Feb. 4, 2022
  • 23,149 deaths – Jan. 28, 2022
  • 22,607 deaths – Jan. 21, 2022
  • 22,193 deaths – Jan. 14, 2022
  • 21,745 deaths – Jan. 7, 2022
  • 21,382 deaths – Dec. 31, 2021
  • 21,002 deaths – Dec. 24, 2021
  • 20,622 deaths – Dec. 17, 2021 *This marks 1 year of COVID vaccine adverse reaction data
  • 20,244 deaths – Dec. 10, 2021
  • 19,886 deaths – Dec. 3, 2021
  • 19,532 deaths – Nov. 26, 2021
  • 19,249 deaths – Nov. 19, 2021
  • 18,853 deaths – Nov. 12, 2021
  • 18,461 deaths – Nov. 5, 2021
  • 18,078 deaths – Oct. 29, 2021
  • 17,619 deaths – Oct. 22, 2021
  • 17,128 deaths – Oct. 15, 2021
  • 16,766 deaths – Oct. 8, 2021
  • 16,310 deaths – Oct. 1, 2021
  • 15,937 deaths – Sept. 24, 2021
  • 15,386 deaths – Sept. 17, 2021
  • 14,925 deaths – Sept. 10, 2021
  • 14,506 deaths – Sept. 03, 2021
  • 13,911 deaths – Aug. 27, 2021
  • 13,627 deaths – Aug. 20, 2021
  • 13,068 deaths – Aug. 13, 2021
  • 12,791 deaths – Aug. 6, 2021
  • 12,366 deaths – July 30
  • 11,940 deaths – July 23, 2021
  • 11,405 deaths – July 16, 2021
  • 10,991 deaths – July 9, 2021
  • 9,048 deaths – July 2, 2021
  • 6,985 deaths – June 25, 2021
  • 6,136 deaths – June 18, 2021
  • 5,993 deaths – June 11, 2021
  • 5,888 deaths – June 4, 2021
  • 5,165 deaths – May 28, 2021
  • 4,406 deaths – May 21, 2021
  • 4,201 deaths – May 14, 2021
  • 4,057 deaths – May 7, 2021
  • 3,837 deaths – April 30, 2021
  • 3,544 deaths – April 23, 2021
  • 3,186 deaths – April 16, 2021
  • 2,602 deaths – April 10, 2021
  • 2,342 deaths – April 2, 2021
  • 2,249 deaths – March 26, 2021
  • 2,050 deaths – March 19, 2021
  • 1,739 deaths – March 12, 2021
  • 1,524 deaths – March 5, 2021
  • 1,265 deaths – Feb. 26, 2021
  • 1,095 deaths – Feb. 19, 2021
  • 929 deaths – Feb. 12, 2021
  • 653 deaths – Feb. 5, 2021
  • 501 deaths – Jan. 29, 2021
  • 329 deaths – Jan. 22, 2021
  • 182 deaths – Jan. 15, 2021
Christentum

Die Schönheit und Last der Erkenntnis des Bösen

September 19, 2020 by Admin Keine Kommentare

„Seien Sie selbstbeherrscht und wachsam. Dein Feind, der Teufel, streift umher wie ein brüllender Löwe und sucht nach jemandem, den er verschlingen kann.“ – 1. Petrus 5:8

Ein bedeutendes Problem, das die Kirche in den Vereinigten Staaten von Amerika plagt, ist ihr Kampf, die Realität des Bösen zu erkennen und anzuerkennen – insbesondere in unserem eigenen Land. Missionare in anderen Ländern haben oft eine andere Perspektive, sie sehen Dinge, die wir nicht sehen, und erleben Dinge, die wir nicht erleben. Das Böse ist für sie real .

Hier in den USA leben wir seit Generationen in relativer Leichtigkeit im Vergleich zu den Kämpfen, mit denen so viele auf der ganzen Welt konfrontiert sind. Amerikanische Christen hatten den Luxus, sich manchmal für Naivität zu entscheiden. Unbewusst zu sein mag sich leichter anfühlen, weil die Realität des Bösen schwer ist.

Burden of the knowledge of evil

Unser Bewusstsein des Bösen war nicht Teil von Gottes perfektem Plan im Garten. Er warnte Adam und Eva davor, die Frucht des Baumes der Erkenntnis von Gut und Böse zu essen: „Denn Gott weiß, dass dir die Augen geöffnet werden, wenn du davon isst, und du wirst wie Gott sein und Gut und Böse erkennen.“ (Genesis 3:5).

Adam und Eva wussten bereits gut. Tatsächlich kannten sie NUR Gottes vollkommene Güte und Frieden. Gottes Gebot bestand nicht darin, das Gute vorzuenthalten, sondern es schützte sie vor der Last der Erkenntnis des Bösen .

Satan überredete Eva verführerisch, Gott in Frage zu stellen. Sie ließ Ihn aus den Augen, ließ sich täuschen und verfiel in Sünde. Adam folgte sofort. Von diesem Moment an trugen sie die Last der Erkenntnis des Bösen … und wir auch als Folge des Falls. Und es ist eine Belastung. Eine Last, vor der Gott uns schützen wollte.

Dieses Wissen kann sich manchmal sowohl schwer als auch überwältigend anfühlen. Unsere menschliche Tendenz besteht darin, sich vom Bösen abzuwenden. Wir wollen oft gar nicht wissen, dass es existiert. Wieso den? Ist es so, dass wir uns hilflos fühlen, es zu ändern, und dass wir unseren Glauben an den Charakter Gottes auf die Probe stellen, wenn wir uns damit auseinandersetzen? Vielleicht liegt es daran, dass das Böse schmerzhaft ist.

Das Böse und der Schmerz gehen Hand in Hand. Schmerz ist Teil der menschlichen Erfahrung und wir wenden uns oft davon ab. Wir haben es manchmal schwer, nicht nur mit unserem eigenen Schmerz zu sitzen, sondern auch mit anderen in ihrem Schmerz präsent zu sein.

Generell vermeiden wir, Schmerzen verspüren zu müssen.

Sacrificial love

Im Gegensatz zu unserer Neigung, vor Schmerz davonzulaufen, neigt sich das mitfühlende Herz Gottes in unseren Schmerz . Er weint mit uns und schließt sich unserem Schmerz an. Auf diese Weise liebt er uns, indem er sein Versprechen hält, uns niemals zu verlassen oder im Stich zu lassen.

Ebenso ruft er uns durch seine Gnade auf, andere zu lieben, indem wir in ihren Schmerz eintreten – gegen die Ungerechtigkeit aufzustehen, für die Geringsten einzustehen, den Stimmlosen eine Stimme zu geben, in die Leprakolonie einzutreten und sie zu lieben und zu lieben die Frau, die nach den Maßstäben ihrer Zeit hätte gesteinigt werden sollen.

In unserer Kultur neigen wir dazu zu denken, andere zu lieben bedeutet, sie so zu akzeptieren, wie sie sind, oder sie nicht zu beurteilen. Was ist, wenn die Liebe, zu der Gott uns ruft, Opfer beinhaltet – das Opfer, in die Welt eines anderen einzutreten, einschließlich ihres Schmerzes?

Wir haben uns zu lange für Naivität entschieden. Die Tiefe des Bösen in dieser Welt ist so viel tiefer, als viele von uns erkannt haben oder bereit waren zuzugeben. Naiv zu bleiben bedeutet, uns noch mehr Täuschung zu öffnen. Wir müssen bereit sein, uns auf die schmerzhaften Dinge einzulassen, mit der Wahrheit des Bösen nüchtern zu sein. Böses BÖSE nennen. Und nachdem wir das Böse unserer Zeit anerkannt haben, das Evangelium von den Dächern zu rufen, denn es ist unsere einzige Hoffnung.

Our Enemy

Satan ist kalkuliert und geduldig, bereit, sich Zeit für die Umsetzung eines Plans zu nehmen. Er ist manipulativ, ein Meister darin, einen Kern der Wahrheit zu verdrehen. Das Schlimmste ist vielleicht, dass er ungezügelt böse ist und nichts zu verlieren hat, denn sein Schicksal ist bereits besiegelt. In Hollywood-Filmen sind die furchteinflößendsten Schurken diejenigen, die absolut nichts zu verlieren haben… sie wollen anderen ohne Zurückhaltung maximalen Schmerz und Zerstörung zufügen. Diese Charaktere sind ein Schatten des bloßen Bösen, das in Satan selbst vorhanden ist.

Der Einfluss der Bosheit Satans ist vielleicht nicht so verborgen, wie wir denken. Denken Sie an Hitler, Stalin, Lenin und Mao. Rückblickend würden viele fragen, wie sie an die Macht kommen konnten, um einen so abscheulichen, unsäglichen Mord zu begehen. War es, dass niemand um sie herum ihre Pläne kannte und wozu sie fähig waren, oder war es zum Teil die Naivität der Leute, die nicht glauben wollten, dass es so etwas Böses geben könnte?

Wenn wir uns entscheiden, dem Bösen um uns herum naiv gegenüberzustehen, wird es gedeihen.

Welches Übel tolerieren wir heutzutage, das zukünftige Generationen dazu bringen könnte, zu sagen: „Wie konnten sie das nicht sehen?“

Beauty in the darkness

„Denn unser Kampf richtet sich nicht gegen Fleisch und Blut, sondern gegen die Herrscher, gegen die Obrigkeit, gegen die Mächte dieser dunklen Welt und gegen die geistigen Mächte des Bösen in den himmlischen Reichen.“ – Epheser 6:12

Wir dürfen das Böse nicht unterschätzen oder die Augen verschließen. Schönheit und Erlösung können in der Dunkelheit gefunden werden. Die Bosheit, die wir zu ignorieren versucht sind, repräsentiert genau die Menschen, die die Hoffnung des Evangeliums am dringendsten brauchen. Wo Böses ist, müssen Salz und Licht eindringen, damit das Evangelium verkündet und empfangen werden kann (Matthäus 5:13-16). Salz dient dazu, den Verfall zu stoppen, und Licht scheint in der Dunkelheit und enthüllt das Böse. Wenn Gott in die Dunkelheit eindringt, wird das Böse enthüllt, zurückgehalten und neues Leben in Christus kann entstehen.

Indem wir das Böse anerkennen, wird uns eine unglaubliche Gelegenheit gegeben, als Botschafter Gottes in die Dunkelheit einzutreten, die das Vorrecht haben, Hoffnung und Leben durch Christus zu verkünden.

Wenn wir das Böse nicht aufdecken, wer wird es dann tun? Wir, die wir in Christus verwurzelt sind, sind die einzigen, die wahre Hoffnung und Licht in die Dunkelheit bringen können. Jesus sagte, dass es Opfer erfordern würde, ihm nachzufolgen. „Wer mir nachfolgen will, muss sich selbst verleugnen und sein Kreuz auf sich nehmen und mir nachfolgen“ (Matthäus 16,24).

Nimm dein Kreuz heute auf. Geben Sie ein.

Covid-19 Impfung

COVID-19-Impfstoffe verlangen eine Aufhebung des Forschungsverbots für fetales Gewebe

April 30, 2020 by Admin Keine Kommentare

Viele Menschen, die Pro-Life-Werte vertreten, fragen sich immer noch, ob die Behauptung wahr ist, dass abgetriebenes fetales Gewebe in der Impfstoffforschung und -entwicklung verwendet wird. VFT , zusammen mit anderen wie Sound Choice Pharmazeutisches Institut , Kinder Gottes für das Leben , Keine Täuschung , Marcella Piper-Terry , My Informed Choice , und mehr haben durchweg von Experten begutachtete Wissenschaft und Wahrheit über die Verwendung von abgebrochenen fetalen Zelllinien präsentiert. Doch irgendwie bleiben Missverständnisse bestehen.

Ein Beispiel ist ein US-Kongressabgeordneter, dessen starke Pro-Life-Haltung lobenswert ist. In seinem Newsletter vom April 2020 heißt es: „Tatsächlich wurde abgetriebenes fötales Gewebe noch nie zur Herstellung eines einzigen Impfstoffs verwendet.“ Es scheint, dass er sich dessen nicht bewusst ist, genau wie viele Pro-Life-Leute.

Auf der anderen Seite ist sich Präsident Trump bewusst. Er weiß, dass die abgebrochene Forschung an fötalem Gewebe mit Milliarden von US-Dollar finanziert wurde. Zum Beispiel waren es die National Institutes of Health (NIH) – durch ihre Abteilung National Institute on Aging – die die Entwicklung der humanen fötalen Zelllinien IMR-90 und IMR-91 finanzierten .

In Anerkennung dieser Bedrohung der Heiligkeit des menschlichen Lebens stellte Präsident Trump im Juni 2019 die NIH-Forschung ein, die „die Verwendung von menschlichem fötalem Gewebe bei elektiven Abtreibungen beinhaltet“. Die NIH-Mitteilung erlegte der externen Forschung, die NIH-Mittel erhielt, neue Beschränkungen auf. In der Pressemitteilung des Gesundheits- und Sozialdienstes heißt es eindeutig: „Forschungen, die die Neugewinnung von fetalem Gewebe aus elektiven Abtreibungen erfordern, werden nicht durchgeführt.“

Dieser Schritt wurde unternommen, weil „ die Förderung der Würde des menschlichen Lebens von der Empfängnis bis zum natürlichen Tod eine der obersten Prioritäten der Regierung von Präsident Trump ist.“ Viele von Ihnen, die dies lesen, haben dieselbe Priorität.

Sein Handeln ist ein bewundernswerter Schritt in die richtige Richtung, aber die Nachfrage nach abgetriebenem fetalem Gewebe in der Forschung ist groß. Das Einsetzen von COVID-19 und die dringende Forderung nach einem Impfstoff haben diese Nachfrage deutlich in den Fokus gerückt. Insbesondere die Impfstoffindustrie hat eine lange, über 60-jährige Geschichte der Verwendung von abgetriebenem fetalem Gewebe in ihrer Forschung und Entwicklung. Der Wunsch der wissenschaftlichen Gemeinschaft, menschliches fötales Gewebe für die Entwicklung von COVID-19-Impfstoffen zu verwenden, steht in direktem Widerspruch zum Verbot des Präsidenten. Infolgedessen haben einige begonnen , ihre Bedenken zu äußern.

Auch Regierungsvertreter haben ihre Stimme erhoben, um die Aufhebung des Verbots zu fordern. Generalstaatsanwälte in Bundesstaaten der USA schickten am 26. März 2020 einen Brief an den Präsidenten mit ihrer „Besorgnis, dass das derzeitige Verbot von fetalem Gewebe, das im Juni 2019 in Kraft trat, die Fähigkeit unserer Nation zur Bekämpfung von COVID-19 behindert“. Der Brief teilte mit, dass fötales Gewebe ein „wesentliches Werkzeug“ und „instrumental“ in Studien war. Am Ende des Briefes wurde deutlich, wie wichtig die wissenschaftliche Gemeinschaft der Verwendung von menschlichem fötalem Gewebe ist, als sie feststellte:

„… die Position der Wissenschaftler zu diesem Thema ist klar: Derzeit gibt es keine Alternativen zu menschlichem fetalem Gewebe , die sich bei der Durchführung dieser wichtigen Studien in einem breiten Spektrum von Forschungsthemen als so leistungsfähig erwiesen haben.“

Dann schrieben einige Kongressabgeordnete in ihrem Brief vom 6. Heilung der neuartigen Coronavirus-Krankheit 2019 (COVID-19).“

    If there was ever any question as to the vital importance the scientific community places on the use of fetal tissue from abortions, these two letters should answer those once and for all.

Diese Briefe zeigen, dass die Verwendung von fetalem Gewebe aus Abtreibungen so verbreitet ist, dass es für einige in der wissenschaftlichen Gemeinschaft als notwendig und kritisch erscheint. Diese langfristige und andauernde Praxis der Verwendung von abgetriebenem fetalem Gewebe in der Impfstoffforschung und -entwicklung wurde von vielen Pro-Life-Personen und -Organisationen ignoriert. Die wissenschaftliche Gemeinschaft interpretiert unser Schweigen als stillschweigende Zustimmung.

Es ist an der Zeit, die Wahrheit aufzudecken und für die Heiligkeit ALLER menschlichen Lebens einzustehen.

Zum jetzigen Zeitpunkt befinden sich mindestens FÜNF Impfstoffe in der Entwicklung für COVID-19 , bei denen abgetriebene fetale Zelllinien verwendet werden. Das Plädoyer in den Briefen von Kongressmitgliedern und staatlichen AGs, die durch die Entwicklung von COVID-19-Impfstoffen veranlasst wurden, zeigen, wie abhängig die wissenschaftliche Gemeinschaft für die Impfstoffforschung von menschlichem fötalem Gewebe geworden ist.

Impfstoffe sollten ethisch einwandfrei hergestellt werden, ohne dass abgebrochene fetale Zelllinien verwendet werden. Zeitraum. Die Angst vor COVID-19 und der Wunsch nach einem Impfstoff sind keine Entschuldigung, abgetriebenes fetales Gewebe zu verwenden.

Bitte bleiben Sie in diesen beispiellosen Zeiten wachsam und informiert.

Covid-19 Impfung

COVID-19-Impfstoffe mit abgebrochenen fetalen Zelllinien

April 23, 2020 by Admin Keine Kommentare

*14.11.21 Klicken Sie hier, um ein vollständiges Update dieses Artikels zu erhalten.

*Nach Aktualisierung 1.12.21 und 1.26.21. Siehe Fußnoten.

In den letzten Monaten hat sich viel verändert und unser Leben sieht drastisch anders aus als zu Beginn des Jahres 2020. Wörter wie „COVID-19“, die es vor ein paar Monaten noch gar nicht gab, beherrschen nun rund um die Uhr unsere Nachrichtenzyklen. Zuvor fremde Konzepte wie Social Distancing und Stay-at-Home-Orders gehören nun zu unserer „neuen Normalität“.

Obwohl ich nicht zum rund um die Uhr geöffneten COVID-19-Bombardement beitragen möchte, möchte ich Sie darauf aufmerksam machen, wie sich COVID-19 und abgebrochene fetale Zelllinien überschneiden.

Angesichts der weltweiten Verbreitung von COVID-19 und der dringenden Nachfrage nach einem Impfstoff gibt es einen Wettlauf um die Markteinführung des ersten COVID-19-Impfstoffs. Viele Unternehmen und akademische Einrichtungen haben sich dem Rennen angeschlossen, das durch das Überspringen wichtiger Testphasen beschleunigt wird.

Es gibt viele COVID-19-Impfstoffe in der Entwicklung, die von der WHO verfolgt werden , einschließlich der Spitzenreiter. Wie ich möchten diejenigen, die durch die Verwendung menschlicher fötaler Zelllinien in Impfstoffen beunruhigt sind, mehr über die 5 COVID-19-Impfstoffe in der Entwicklung wissen, die menschliche fötale Zelllinien verwenden . Einige davon sind Spitzenreiter in klinischen Phase-1- oder Phase-2-Studien, und eine soll bereits im September abgeschlossen sein!

5 COVID-19 vaccines using human fetal cell lines

  1. Moderna/National Institute of Allergy and Infectious Diseases (NIAID). This US company is utilizing a new mRNA vaccine technology that has not yet been approved for market. According to a Science magazine article, the spike (S) protein used in the research and development of the vaccine is made with the HEK-293 human fetal cell line. Moderna is in phase 1 trials according to the WHO update on April 11, 2020.
    *12.20.20 correction: The spike protein made using HEK-293 was used during Moderna’s research for its COVID-19 vaccine, but is NOT in the final vaccine product.
    *1.26.20 note: Please see footnote for a more detailed explanation of the use of HEK-293 in the research and development of the modified spike protein Moderna used to encode its mRNA vaccine.
  2. CanSino Biologics/Beijing Institute of Biotechnology. These two Chinese companies are developing an adenovirus-based vaccine using the HEK-293 human fetal cell line. CanSino was approved to begin phase 1 clinical trials on March 17, 2020, and are in phase 2 trials according to the WHO update on April 11, 2020.
  3. AstraZeneca/The University of Oxford/Jenner Institute. This collaborative effort on a COVID-19 vaccine is also using the HEK-293 human fetal cell line. Human trials will begin soon.
  4. Janssen Pharmaceutical Companies (owned by Johnson and Johnson). This US company uses the PER.C6 human fetal cell line for its vaccine, and was in preclinical trials according to the WHO update on April 11, 2020. Johnson & Johnson received a $456 million contract from the US Health and Human Services Office of the Assistant Secretary for Preparedness and Response (ASPR) on March 27, 2020.
  5. University of Pittsburgh. This US academic institution is developing its vaccine based on the HEK-293 human fetal cell line. This vaccine is being developed around the use of a unique microneedle delivery system, which is 400 tiny needles on a Velcro-like patch. Human trials will begin soon.

History of HEK-293 & PER.C6 fetal cell lines

  • HEK-293 human fetal cell line (HEK = Human Embryonic Kidney) was derived from a human fetus aborted in the Netherlands in the early 1970s. The kidney tissue cultures were collected by Dr. Alex van der Eb in 1972, and then used to develop the HEK-293 fetal cell line by Dr. Frank Graham in 1973. According to Dr. Alex van der Eb, the abortion was “probably” done in 1972. The history of HEK-293 was not documented according to van der Eb who said, “We had no donor information on 293 or what was available got lost.”
  • PER.C6 human fetal cell line was developed in 1985/1995 from the retinal tissue of an aborted fetus at 18 weeks gestation. The retinal cultures were taken by Dr. Alex van der Eb in 1985, but it wasn’t until 1995 that the PER.C6 cell line using those cultures was developed by Dr. Ron Bout and Dr. Frits Fallaux. According to Crucell (now part of Janssen Pharmaceutical), maker of PER.C6, “PER.C6® technology supports the growth of a wide variety of human disease-causing viruses that can subsequently be processed into vaccines. It can be used for the manufacturing of inactivated whole virus, live-attenuated, live-vector, split and subunit vaccines. PER.C6® technology also allows for efficient production of recombinant vaccines.”

Can a safe COVID-19 vaccine be developed?

Im Vergleich zu normalen Arzneimitteln werden Impfstoffe (als Biologika klassifiziert) bereits im Schnellverfahren behandelt. Aber jetzt erleben wir den COVID-19-Superschnellweg, bei dem kritische Testphasen übersprungen werden.

Bei vielen bekannten Coronavirenstämmen wurden in der Vergangenheit Impfstoffe versucht, deren erfolgreiche Entwicklung sich jedoch als notorisch schwierig erwiesen hat. In der Tat, Dr. Peter Hotez (der 2003 an einem SARS-Coronavirus-Impfstoff arbeitete) sagte, die Coronavirus-Impfstoffe bergen „das Risiko einer Immunstärkung“ – das heißt, wenn Tiere nach der Impfung einem Coronavirus ausgesetzt waren, reagierten sie stärker auf das Virus ( sogar Tod) im Vergleich zu ungeimpften Tieren. Hotez fuhr fort: „Die Art und Weise, wie Sie dieses Risiko reduzieren, besteht darin, zuerst zu zeigen, dass es bei Versuchstieren nicht auftritt.“ Die Tierversuchsphase von Coronavirus-Impfstoffen erweist sich als kritisch, diese Phase wurde jedoch von Moderna vollständig übersprungen.

Die Erfahrung von Hotez mit der Entwicklung von Coronavirus-Impfstoffen gibt ihm einzigartiges Wissen aus erster Hand über die Risiken einer Beschleunigung des Entwicklungszeitplans für COVID-19-Impfstoffe. Hotez „versteht die Bedeutung der Beschleunigung der Zeitpläne für Impfstoffe im Allgemeinen“, sagte jedoch: „Nach allem, was ich weiß, ist dies nicht der Impfstoff, mit dem man es tun kann .“

Zusätzlich zu diesen großen Bedenken wissen wir, dass humane fötale Zelllinien Sicherheitsrisiken darstellen und Insertionsmutagenese, Autoimmunität und Krebs verursachen können.

Diese COVID-19-Impfstoffe sind, gelinde gesagt, äußerst besorgniserregend. Sowohl die beschleunigte Entwicklung und Erprobung als auch die Verwendung abgebrochener fetaler Zelllinien bergen ernsthafte Risiken.

Bitte bleiben Sie in diesen beispiellosen Zeiten wachsam und informiert.


*Hinweis: Die Informationen in diesem Beitrag entsprechen dem Stand vom 23. April 2020. Die Landschaft ändert sich jedoch schnell, sodass Updates bereitgestellt werden, sobald sie kommen.

*1.12.21 Allgemeines Update: Es gibt jetzt viel mehr COVID-19-Impfstoffe, die abgebrochene fetale Zelllinien verwenden, entweder bei der Herstellung des Impfstoffs selbst oder in der Forschung, Entwicklung oder Erprobung. Dazu gehören die Impfstoffe Pfizer/BioNTech und Moderna, die bereits unter der Emergency Use Authorization (EAU) der FDA verwendet werden, UND Impfstoffe, die sich noch in der Entwicklung befinden. Eine vollständige Liste dieser Impfstoffe finden Sie beim Charlotte Lozier Institute .

*1.26.21 Moderna Update: Es gibt einige Verwirrung über die Verwendung der abgebrochenen fetalen Zelllinie HEK-293 während der Forschung und Entwicklung des COVID-19-Impfstoffs von Moderna. Der mRNA-Impfstoff von Moderna kodiert für „eine präfusionsstabilisierte Form des Spike (S)-Proteins, die von Moderna in Zusammenarbeit mit Forschern des NIAID Vaccine Research Center (VRC) ausgewählt wurde.“ Das bedeutet, dass Moderna und NIAID ein neues und modifiziertes Spike-Protein geschaffen haben, das stabiler ist als das in SARS-CoV-2 gefundene Spike-Protein. Dies NIH-Artikel sagt ausdrücklich, dass 1) „NIAID-Wissenschaftler haben das stabilisierte Spike-Antigen entwickelt“ und 2) NIAID arbeitet mit Moderna zusammen, um seinen „Messenger-RNA (mRNA)-Impfstoff zu entwickeln, der die Körperzellen anweist, die Spitze in ihrer Präfusionskonformation zu exprimieren, um eine Immunantwort hervorzurufen“. In diesem Artikel des Science-Magazins über die Herstellung des von Moderna verwendeten modifizierten Spike-Proteins heißt es: „Plasmide, die die schweren und leichten Ketten von S230, 80R und m396 IgG kodieren, wurden mit Polyethylenimin vorübergehend in Expi293-Zellen (Thermo Fisher) transfiziert.“ Expi293-Zellen beziehen sich auf die abgebrochene fetale HEK-293-Zelllinie. Die wissenschaftlichen Beweise zeigen, dass Moderna die fetale Zelllinie HEK-293 bei der Erforschung und Entwicklung seines COVID-19-Impfstoffs verwendet hat, was zur Produktion seines Impfstoffs mRNA-1273 führte, der jetzt weit verbreitet ist. Das neue, stabilisierte Spike-Protein wurde für die Kodierung des mRNA-Impfstoffs verwendet. Obwohl die fetale Zelllinie HEK-293 im Endprodukt nicht verwendet wurde, empfinden es einige gläubige Menschen zutiefst beunruhigend, dass sie überhaupt in Forschung und Entwicklung verwendet wurde.

*1.26.21 Korrektur: Eine frühere Version dieses Beitrags verwies fälschlicherweise auf einen Lancet-Artikel im Abschnitt über Moderna. Der Artikel sollte in Punkt 5 über das Impfstoff-Mikronadel-Abgabesystem erwähnt werden.

Impfstoffe und Abtreibung

Fakten zum Impfstoff

April 20, 2020 by Admin Keine Kommentare

A Voice for Truth hat zusammen mit Gastautoren und My Informed Choice einseitige Informationsblätter erstellt, die gemeinsam genutzt werden können. Diese Infografiken bieten schnelle Fakten, sind aber reich an Links zu Originalquellen zu den folgenden Themen:

  • U.S. Vaccines Made Using Aborted Fetal Cells
  • The Children Sacrificed for Vaccine Development
  • Safety of Aborted Fetal Cell Lines Used in Vaccine Development
  • The Facts About Vaccine Safety
  • Dr. Stanley Plotkin: Modern Godfather of Vaccines

Wir hoffen, Sie finden sie hilfreich!

Christentum, Impfstoffe und Abtreibung

Abschaffung religiöser Ausnahmen – oberste Priorität

Februar 23, 2020 by Admin Keine Kommentare

January 13, 2020. An historic day. Thousands gathered at the New Jersey state capital for the largest and longest protest in Statehouse history. What would draw such a large crowd from dawn to dusk on a cold winter day to peacefully but powerfully communicate to their legislators?

Religious freedom.

New Jersey’s bill, S2173, threatened their free exercise of religion by attempting to remove their right to use a religious vaccine exemption.

Some read that and wonder why one would need a religious exemption from vaccines. Some have read or heard that religious exemptions are typically used by parents who do not want to be inconvenienced by having to take their child to the doctor to be vaccinated. They wonder if a religious exemption is just an easy excuse for parents not to do their job.

The actions of the thousands standing outside the Capital speak volumes and tell us a different story. Their actions do not fit the stereotypes. The thousands of people in the picture above chose to be inconvenienced and put their lives on hold, taking time during the middle of their week, missing work and other obligations. These are parents who care, parents who have very often taken significant time to understand vaccine ingredients, their potential impact on the body, and their faith. These are parents of integrity who want their actions to reflect their internal faith beliefs.

The crowd at Trenton represented diverse religious and political views. Christians, Jews, Catholics, Muslims, and many other faiths hold different and sometimes contradictory views. Yet in the area of vaccines they are linking arms, fighting to protect their common interest – practicing their religion without violating their conscience and faith. What do they consider a threat to their conscience? Being forced to use vaccines that contain ingredients they find objectionable, such as aborted fetal cells and fetal bovine serum, etc.

New Jerseyans are not alone in their fight for religious freedom. California, Maine, Mississippi, New York, and West Virginia only allow medical exemptions. Religious freedom has already been lost in 5 states. Other states are also fighting to keep their religious rights, including Colorado, Connecticut, Idaho, Illinois, and Washington. Still others have legislators considering introducing similar bills to remove religious vaccine exemptions.

Why the push to remove religious exemptions?

Elimination of religious exemptions is THE top priority of the American Academy of Pediatrics (AAP)

During their annual leadership meeting in March 2019, the AAP discussed the most pressing issues facing American children. Their conclusion was not what one might expect. Their top priority was not childhood cancer (the 2nd leading cause of death in children) or the rising rates of autoimmune diseases (such as juvenile diabetes, asthma, rheumatoid arthritis, or celiac disease).

Of all the deeply concerning medical issues plaguing the sickest generation of American children, the AAP’s top priority from that meeting was the elimination of religious vaccine exemptions.

The AAP published its resolutions in an article, which initially was entitled, “Elimination of religious vaccine exemptions ranked top priority at Annual Leadership Forum.” The title was later changed to replace “religious vaccine exemptions” with the phrase “non-medical exemptions.”

The AAP’s priority of removing all religious and personal exemptions is being attempted or realized in many states already. If proposed legislation has not come to your state yet, it will.

Find more information through the resources below.

  1. Abortion, the human fetal cell industry, and vaccines white paper
  2. Father Michael Copenhagen’s testimony to the legislators in Trenton, NJ (47:49 -51:43)
  3. Jewish Rabbi’s testimony to the legislators in Trenton, NJ (1:40:28-1:45:15)
Impfstoffe und Abtreibung

Die Wahrheit von Corvelva über humane fötale DNA-kontaminierte Impfstoffe

Januar 18, 2020 by Admin Keine Kommentare

Ich möchte Sie über einige wichtige Forschungen aus Italien informieren. Corvelva ist eine italienische Organisation mit einem der wenigen unabhängigen Labors weltweit, die in der Lage sind, den Inhalt von Impfstoffen zu analysieren. Corvelvas Labor analysierte Priorix Tetra – GlaxoSmithKleins Masern-, Mumps-, Röteln- und Windpocken-Impfstoff – der mit der humanen fötalen Zelllinie MRC-5 hergestellt wird.

Ihre Analyse ergab 360.000 fötale Zellen im Impfstoff. Die Forscher führten eine vollständige Genomsequenzierung des Priorix-Impfstoffs durch und fanden die gesamte menschliche Genomsequenz eines Mannes . Dies stimmt mit dem überein, was wir bereits darüber wissen, dass MRC-5 aus dem Lungengewebe eines abgetriebenen Mannes nach 3 1/2 Monaten Schwangerschaft gewonnen wird. Es wurden auch hohe Anomalien im genetischen Code und 560 Gene gefunden, die mit Krebs in Verbindung gebracht werden .

Bitte nehmen Sie sich ein paar Minuten Zeit, um sich dieses beeindruckende Video anzusehen, das die Forschung von Corvelva zusammenfasst und auf der Konferenz der italienischen Nationalen Biologenkammer am 25. Januar 2019 präsentiert wurde. Corvelvas Aufsatz Vaccinegate: MRC-5 Contained in Priorix Tetra – Complete Genome Sequencing ist ebenfalls auf seiner Website verfügbar und bietet detaillierte wissenschaftliche Untersuchungen.

Weitere Informationen zu Corvelvas Forschung finden Sie unter:

  • Corvelva’s Press Conference in January 2019 sharing more details about their research.
  • Researcher Loretta Bolgan’s presentation sharing an update on Corvelva’s analysis on September 27, 2019. While the video is in Italian, the text summary that follows is an helpful snapshot of their findings.
Christentum, Impfstoffe und Abtreibung

Abtreibung, die menschliche fötale Zellindustrie und Impfstoffe

Oktober 31, 2019 by Admin Keine Kommentare

*Beitrag aktualisiert am 1.12.21. Siehe Fußnote.

Dieser Beitrag ist eine Einführung in ein Weißbuch, das ich geschrieben habe (verfügbar in Englisch und Deutsch ). Für alle, die mehr Forschung und Wissenschaft über Abtreibung, menschliche fötale Zelllinien und Impfstoffe wünschen, ist dieses Papier genau das Richtige für Sie.

Dieses Projekt fiel mir aufgrund der Gesundheitskrise meines Kindes unerwartet in den Schoß und stellte Ärzte vor fast einem Jahrzehnt ins Straucheln. Eine explorative Operation wurde empfohlen, und es stellten sich Fragen: War es Nahrungsaufnahme? Waren es Allergien oder Nebenwirkungen von Medikamenten? Hat der Körper schlecht mit einem Medikament oder Impfstoff interagiert? Ich begann eine Reise, um Antworten zu finden, bei der all diese Fragen und mehr untersucht wurden.

Am einfachsten schien zunächst die Impffrage zu beantworten. Sicherlich, dachte ich, war es nur Wasser und eine abgeschwächte Version des Virus. Also wandte ich mich an die seriöseste Quelle, die ich kannte, um die Inhaltsstoffe zu untersuchen – die Website der Centers for Disease Control. Das war, als ich zum ersten Mal die Worte „normale menschliche diploide Zellen“ sah.

Was? Warum wurde das Wort „Mensch“ in den Inhaltsstoffen mehrerer Impfstoffe aufgeführt? Der Versuch, diese anfängliche Frage zu beantworten, führte zu jahrelangem Durchforsten wissenschaftlicher Literatur, die bis in die 1930er Jahre zurückreicht. Es enthüllte eine 60-jährige Verbindung zwischen Impfstoffen und der Abtreibungsindustrie, was deutlich die Abhängigkeit vieler Impfstoffe von menschlichen fötalen Zelllinien demonstriert. Diese fötalen Zelllinien werden aus abgetriebenen Babys hergestellt und zur Herstellung von Impfstoffen verwendet. Meine Lektüre enthüllte nicht nur die Verwendung von Abtreibungen in der Impfstoffforschung und -entwicklung, sondern auch andere beunruhigende Details, wie die Täuschung werdender Mütter, die Misshandlung abgetriebener Babys (manchmal lebend geboren und seziert) und den Handel mit und den Profit aus abgetriebenen Babys. Organe, Gewebe und Körperteile.

Diese lange Geschichte, die in wissenschaftlichen Fachzeitschriften eindeutig aufgezeichnet wird, widerspricht direkt der modernen Erzählung, dass Forscher in den 1960er Jahren nur zwei abgetriebene Kinder während der Impfentwicklung verwendeten. Stattdessen verwendeten sie Hunderte – Tendenz steigend .

Ich habe zwei Zwecke, um diese Arbeit zu schreiben. Die erste entstand aus der Erkenntnis, dass viele Christen und christliche Dienste diese falsche Erzählung, die absichtlich von der Abtreibungsindustrie verbreitet wurde, unwissentlich wiederholt haben, um eine schmutzige Geschichte zu vertuschen. Als ein Pro-Life-Christ möchte ich eine genaue Geschichte für diejenigen bereitstellen, die sich für dieses Thema interessieren oder darüber gesprochen haben. Wie ich, ist vielen möglicherweise nicht klar, wie die Förderung von Impfstoffen mit menschlichen fötalen Zelllinien ihre gesamten Bemühungen untergraben kann, die Legalisierung der Abtreibung und die sie umgebende Gesetzgebung zu stoppen.

Mein zweites Ziel konzentriert sich auf einen kürzlichen Gesetzesvorstoß zur Abschaffung der elterlichen Rechte durch die Abschaffung religiöser Ausnahmen für Impfstoffe. Bevor ich die Geschichte der Impfstoffe kennenlernte, verstand ich nicht, warum jemand eine religiöse Befreiung ausüben wollte. Mir ist klar geworden, wie pro-life Christen legitime biblische Überzeugungen gegen die Verwendung abgetriebener Babys haben können, um menschliche fötale Zelllinien zu erzeugen, die bei der Herstellung heutiger Impfstoffe verwendet werden. Staatliche und bundesstaatliche Gesetzgeber benötigen wissenschaftlich belegte Faktendaten, um eine genaue Geschichte der Verwendung abgetriebener Babys in der Impfstoffentwicklung darzustellen.

Ich bete, dass diese Informationen Ihnen die Augen öffnen und Sie zum Handeln motivieren, so wie sie es bei mir getan haben.

Wir alle verdienen es, die Wahrheit zu erfahren.

Abortion, the human fetal cell industry & vaccines white paper


*Aktualisierung vom 1.12.21: Seit dem Ausbruch von COVID-19 gibt es jetzt viele COVID-19-Impfstoffe, bei denen abgetriebene fötale Zelllinien entweder bei der Herstellung des Impfstoffs selbst oder in der Forschung, Entwicklung oder Prüfung verwendet werden. Dazu gehören die Impfstoffe von Pfizer/BioNTech und Moderna, die bereits im Rahmen der Emergency Use Authorization (EAU) der FDA verwendet werden UND Impfstoffe, die sich noch in der Entwicklung befinden. Klicken Sie hier , um mehr zu erfahren.

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